| |
|
| |
m-am întâlnit într-o zi in colţ la Mercy
ieşisem să cumpăr pâine cubaneză si zahăr
pentru o noua cură de îngrăşare
m-am privit in ochi cu atenţie
- purtam privirea mea de la 21 de ani
si salopeta de in galben-pai -
a fost cu siguranţă dragoste la prima vedere
ştiu că şi eu ca şi mine am inţeles ca eu eram aceea…
şi eu ca şi mine am ştiut că sunt iubirea vieţii mele
în sfârşit
mă găsisem
am mers mai departe
am deschis uşa magazinului
Angie m-a întâmpinat cu acelaşi zâmbet
de fiecare zi
i-am răspuns cu acelaşi zâmbet
de fiecare zi
“Nice to see you, again, Aioana!”
“Nice to see you, Angie!”
am privit prin vitrină
fugar
nu mai eram acolo
m-am indrăgostit de mine fără scăpare
dar am ştiut ca şi mine
că ar fi fost o iubire imposibilă
|
|
|
|
| |
|
|
| |
comentariile se pot face numai după ce vă logaţi
|
| |
comentarii la acest text

| Profetul -
2006-06-09 |
da, textul nu e nou dar ca si atunci cind l-am citit prima data si acum zimbesc. uite ca imi place acest fel mucalit al tau de a scrie ca si cum ai privi cu coada ochiului peste umar. o lipsa sanatoasa de patima. o poezie
|
| Aranca -
2006-06-09 |
in general, cind e vorba de dragoste, on ne peut pas plaire ŕ tout le monde...
dar important e sa incepi a te iubi pe tine insati, sa existe acel coup de foudre despre care spui plina de convingere "a fost cu siguranţă dragoste la prima vedere
ştiu că şi eu ca şi mine am inţeles ca eu eram aceea…" o mai recitesc.
|
| solomon -
2006-06-09 |
stiti ce am observat eu?! ca de fiecare data cand eram in mood sangeros de automutilare, scrierile mele au iesit nepatimase, chiar cool, ca intr-un fel de liniste sau de moarte.
nu este un text simplu asta. inseamna multe si mult. salopeta aia a existat, daca nu cumva o mai poarta si acum cineva...
daca tot mi-am adus aminte, vreau sa lamuresc cumva faptul ca eu intentionez sa asez, pe parcurs, aici pe H, textele mele mai vechi, dar valoroase, sau pe care le consider demne de a fi citite. am aceasta mica obsesie sa nu cumva sa mi se reproseze iar: ala este un text vechi sau l-am mai citit nu stiu pe unde, sau asa ceva. poate nu toti de pe site au citit textele mele mai vechi si m-as bucura sa o faca acum. nu cred ca suntem la concurs cine scrie cele mai multe texte sau cine scrie mai repede sau ce text nou-nout mai avem de postat. eu as fi multumita sa am cateva replici sincere la un poem, chiar negative daca sunt meritate, iar cine o face sa nu astepte sa comm si eu la schimb. este o utopie?
|
| Aranca -
2006-06-09 |
stiam si eu poezia si sint de acord cu tine in ceea ce priveste postarea unor texte pe care tu le consideri valoroase, tocmai pentru ai sansa de a afla diverse opinii (subiective si obiective). de acord cu penultima fraza, nici nu m-am gindit la altceva. in plus eu sint fan al distopiilor prin structura, iar ucroniile in special, ma fascineaza.
|
| nepotul lui rameau -
2006-06-09 |
nu vreau sa ma duc la google. Ce inseamna ucronie? e o boala? ce insemana distopie ? ce harmalaie pe hermeneie .. si ioana barac, oare sta intr-o baraca? Nice to see U 2. si eu indragostit ireversibil . de VOI .
|
| solomon -
2006-06-09 |
virgil, am uitat sa bifez pentru trimis mail la comentarii. mai pot face ceva?
offtopic: graunfels, am obosit cu baraca asta... la naiba, emoticon cu rad de-a binelea, ala cu omuletul care se tavaleste. la familia are micile ei obsesii de titulatura. tu, inteligent, vei spune ca ai uitat sa adaugi un c si ca ce mare film e ala, wow! nu te mai lua dupa toti idiotii si frustratii, un turnulet cu ochean - un frustrat; literatura se mananca , dupa cum stii, cu bresa, nu cu gura. eu stiu ce inseamna cuvintele alea dar te las sa cauti in google.
|
| cailean -
2006-06-09 |
Poezia asta e specific douămiistă, e o limpede definiţie a ei. Astfel că, a o critica înseamnă a-ţi pune toată generaţia pe cap... aşa că mai aştept patru ani să vă văd ce părere veţi avea voi atunci despre "zecism" sau cum o să-i zică. Reacţia lui Rameau o înţeleg pe deplin, nici mie nu-mi place bucătăria asta care e la o distanţă de o apăsare de clanţă de cămara de depozitare a rutinei ridicată la rang de poezie.
|
| solomon -
2006-06-09 |
cailean, va trebui sa fii mai specific. la inceput, am inteles ca poemul e prost pentru ca este douamiist si ti-e teama sa spui de ce e prost pentru ca generatia sa nu ti se suie in cap. apoi, am inteles ca adrian are dreptate in comentariul lui pentru ca...? ... se intreaba retoric, daca ioana barac sta intr-o baraca? fii serios, cailean. si, mai ales, fii clar in ceea ce vrei sa spui daca vrei sa faci un comentariu constructiv din care sa invat si eu ceva, dar si ceilalti. lui adrian ii place mult jocul barac-baraca. eu asa cred. tu crezi ca el nu apreciaza cum scriu. nu stiu cum o fi... chiar asa, ca tot a venit vorba, tie iti place cum scriu eu?
|
| nepotul lui rameau -
2006-06-10 |
Solomon era un intelept. si Ioana are sclipirea geniului dar si intepatura Mezalinei. Renunt la baraca definitiv dar trebuie sa intelegi fondul. La noi facem armata pana tarziu ca rezervisti, se doarme in baraci si acolo se petrec lucruri si trairi intre sforaituri, joc de table sau povestile unui sot inselat de doamna sa in timp ce el slujeste patria. Intr-o baraca am auzit senzationale destainuiri ale unui scriitor olandez de carti politiste, am ascultat ghitara unui virtuoz din Argentina samd.. Vreau sa spun ca e un nume demn si nu o povara. Acum la textul tau care e linear si personal ca o dezvaluire in noapte unui strain cu care cauti o conversatie.Desigur e de dragoste ca atfel nu ne-ar zgandarii interesul nici cat o ciuperca la degetul de la picior. Dar e al tau. Si asta e marea lui lipsa as zice pt ca nu depaseste personalul , si nu ne duce sa oftam la propriile noastre distopii, utopii, iubiri, si ce-om mai gasi pe canapeaua psihlogului.
|
| solomon -
2006-06-10 |
de astfel de opinii sincere am nevoie. de comunicare directa, netrunchiata. asa, vad si eu cum stau. am hotarat sa fac o curatenie generala printre poemele mele si sa nu ma fac de ras cu texte slabe. deci, mai astept o parere pro sau contra si las sau scot textul pana reusesc sa intru in el si sa incerc sa-l fac sa functioneze. este un gest sanatos asta si poate, astfel, reusesc sa optimizez ceva. am nevoie de ajutorul vostru. hermeneia va trebui sa devina chiar asta: un atelier. nu numai o simeza. nu ma supara deloc opiniile negative. sa nu cumva sa credeti asta. doar ca vreau sa le exprimati mai fara intortocheli, daca se poate, ca sa inteleg unde este problema. accet si apreciez un punct de vedere cinstit si argumentat macar in mare.
adrian, numele meu chiar nu este o povara. de asta l-am si pastrat.
|
| hecatonhir -
2006-06-10 |
textul e bun, ioana. sunt reticent la ce spui tu acolo, dar textul curge frumos şi, în ciuda (pre)dispoziţiei spre automutilare care te-a făcut să-l scrii (sau pe care o trăiai), falsul confesionalism afişat aici aproape că ne convinge că te iubeşti imposibil.
|
| solomon -
2006-06-10 |
dan, fireste ca esti tentat sa crezi ca nu ma iubesc deloc, dar te inseli. putin putin tot...
deci, nu-l scot inca.
serios acum: virgil, chiar este interzis sa punem diacritice???
calilean, te astept cu raspunsul la intrebarea colocviala dar franca si amabila: "tie iti place cum scriu eu?" si: "de ce?"
|
| cailean -
2006-06-10 |
Ioana, pentru că văd că insişti, o să vină şi răspunsul meu. Mulţumesc pentru invitaţie, şi, după cum un ochi atent ar putea observa, ca să mă apuc eu să răspund la asta, îmi va trebui cel puţin vreo două zile. De studiu. Pe poezia ta. Integral, desigur. Deocamdată sunt ocupat cu poezia altcuiva şi cu trei concursuri serioase de Go pe net. Dar eşti următoarea pe listă.
|
| solomon -
2006-06-10 |
cailean, respect listele. te astept cu nerabdare. fireste ca mi-as fi dorit sa fiu pe lista fara sa insist dar e bine oricum. bafta la go si go back! poate este o formula anume in loc de bafta, dar nu o stiu. cu respect, domnule!
|
| Sapphire -
2006-06-11 |
Tot n-am avut timp să las semn şi mă gândeam cu teamă un pic: dacă Ioana chiar şterge poezia aceea? Din păcate, şi azi cam pe scurt: şi dacă nu aş fi citit nimic scris de tine până acum, tot aş spune că nu e o poezie voit scrisă într-un anume stil. Mai mult decât atât, dacă tot trebuia să o scrii (şi eu cred ca a fost musai!), cred că ai găsit forma cea mai potrivită. De va rezista au ba propriei tale traiectorii, numai tu o ştii.
Ştii ce-i funny? Că mie mi se pare, cu excepţia culorii salopetei aceleia (se cunoaşte ochiul de scenarist, abia aici aş spune), chiar prea puţin personală poezia.
Mă gândeam mai ales să-ţi spun să NU ştergi nimic din ce postezi. Eventual, în ultima instanţă, dacă ai fi aşa nemulţumită de un text, mai bine îl pui pe tot "tăiat"... ideea este să rămână. Ne foloseşte tuturor, eu aşa cred. Oricum, nu este cazul aici.
Ca să răspun indirect la întrebarea ta, adresată lui Virgil: e plin de emoticoane (cred că la acestea te-ai referit, nu la diactrice?!) şi în comentariul meu. Te provoc să le descoperi. Altfel, Virgil are dreptate... parcă suntem nevoiţi să exploatăm mai mult limbajul convenţional, nu?
Şi nu, nu se mai poate face nimic dacă nu ai bifat de la început opţiunea de a fi notificat în legătură cu comentariile. Cel puţin deocamdată aceasta este situaţia.
|
| solomon -
2006-06-17 |
Sapphire, nu am sters poemul. si nici nu este o poezie voit scrisa intr-un anume fel. dealtfel, ce scriu eu poate fi considerat experimental doar la nivel de idee care tine de propriul meu univers. nu prea m-am pus la curent cu noile tendinte si curente in literatura romanesca. o voi face, la un moment dat, cred... acum, prioritatea mea este catharsisul.
|

|
|
|